Andra Avenyn! ♥

Jag har skrivit mycket att jag kollar på seriern Andra Avenyn. Ja för de är min favorit serie, många kollar GG eller Annat jag kollar AA! Jag tycker de är bra. De är en svensk serie om ungdommar liv och allt möjligt händer. Man får inblick i olika familjer. Kollar man en gång så fastnar man.. ;) Så var de för mig iaf, och även för Andreas, han fastnade direkt, alla jag känner som har kollat fastnar. Många har ju förutfattade meningar och säger att de suger osv, men sen när man frågar om de ens sett ett ända avsnitt av progremmet så får man till svar, nej men jag har hört att de suger. Say waaat..!? har ni ingen egen åsik eller? :P
Har du sett de..!?
PUSSAR!


Jossan!                              Roxana!                              Hamza!
Här är några av karaktärena i Andra Avenyn! Har du några frågar fråga mig! Jag är experten.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0