Big Brother

Nu har ju Big brother börjat att sändas. Jag har sett typ ett avsnitt ungefär, jag gillar inte de speciellt mycket med ändå  blir de att jag kollar, man typ fastnar. Kollar ni på big brother..? Jag vet som sagt inte själv varför jag kollar, tycker de är rätt kefft och jag menar de har väl inte direkt någon mening med att göra ett sånt program..? Men tydligen är de många som kollar och de klockar rätt många tittare :)

Hiss / Diss..?!
Vad tycker du? brukar du följa programmet eller kollar du bara för att de inte finns något bättre på tv..? Eller kollar du över huvud taget?
Jag skulle väl om jag tänker efter, dissa, men ändå de finns någonting som gör att jag förtsätter kolla, men jag har ingen aning om vad.

Nu ska jag sluta lata mig och gå ut med vovven istället, skönt att komma ut i friska luften lite.  Sen lite senare blir de väl centrum eller något med älskling.. ;) Vi ska köpa godis hihi! Gott!
PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0