Gårdagen ♥

Först möter jag Roxana i Valla torg, sen går vi till biblioteket och vi hade problem med att hitta en bok som vi skulle läsa, men när vi hittar den så funkar de inte att låna den, sen till slut funkar de. Hon skull också lämna tillbaka några böcker och alla dem var reserverade.. hmm. Efter de går jag Roxy och Andreas hem ntill mig käkar lite sen drar vi till teatern,  och köper godis och läsk, haha! :) Sen fick jag låna Roxanas skin jacka :D tack! Men på söndag ska jag och Roxana klä ut oss! haha, jag säger inte till vad! :) Efter teater tar Roxy sammma buss som jag och Andreas, för vi skulle hem till honom, så vi tar 144 och roxy tar vsedan bussen tillbaka :)
Sen går jag och Andreas hem till honom där han kom på att jag tappat sitt busskort -.- så nu måste han köpa ett nytt.. :( Men sen äter vi och åker hem till mig och kolla AA! :) de var väl de som häände igår i de stora hela!
Vad gjorde ni igår..!?
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0