god någonting

Hej alla söta, jag ligger fortfarande med min förbannade lilla sjukdom..:( Jag har mest ont i halsen, de beror väl på att de kanske håller på att bli bättre.. eller ännu sämre. Men jag hoppas jag blir frisk på jag kan gå på fredag iaf. De skulle ju vara lite bra om jag kunde komma en dag den här veckan, inte för att de skulle hjälpa min situation men ändå. Jag är ledsen för att jag inte har uppdaterat någonting den här veckan, men jag har inte haft någon lust eller ork när jag ligger som en lax i en lax ask.. :( hoppas ni har förståelse för de! Nu ska man fortsätta kolla på sina underbara Andra Avenyn säsonger!
Vad ska ni hitta på för roligt, denna vackra dag..? :)



Kommentarer
Postat av: VIKTORIA

Frågestund på bloggen, svarar på allt ikväll så fråga på! PUSS



http://vickelorian.blogg.se/2011/february/fragestund.html#comment

2011-02-02 @ 14:32:51
URL: http://vickelorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0