Godmorgon alla!

Både jag och Andreas vaknade klockan åtta typ, verkligen kul -.- typiskt mig att vakna tidigt när de är helg. men men, då gick vi upp och käkade en super god frukost! ;) mm. Men i alla fall efter det så åkte vi hem till honom och nu är vi här, jag trodde typ klockan var tolv eller nåt men nähä den är ju halv elva typ. kalla om att vara uppe i god tid :)

Vi skulle ha åkt iväg idag, men Andreas känner sig fortfarande sjuk, eller ja han har åkt på en förskylning, så de blir nog och lugn och mysig lördag :) Men vi får se hur kvällen blir.

Min bror och hans kompis Wilma drog ner till Strömstad, ja Martins brud bor där :) Hoppas de har kul där iaf, jag kan ju säga att de aldrig har varit så lugnt som de är hemma nu. brukar ju alltid vara en massa spring men nu är de helt tyst. :( jaja han kommer ju hem på Måndag iaf så då blire väl livat igen.

Jag känner mig jätteseg, men jag vill ändå hitta på något, villl lixom inte ligga här och slöa hela dagen.. För då komme rjag inte kunna somna ikväll. Jag funderar på om jag ska gå ner till centrum och kolla lite.   Då kommer man ju ut lite iaf, och slipper sitta inne. Jag ska fråga Andreas om han ska med så vi hörs lite senare :)
PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0