Hemma igen.

Hej, nu har jag och Andreas kommit hem igen. Vi sitter i hans rum och fixar lite vid olika datorer, internet har pajat, mne ibland funkar de att komma in. Så jag får passa på att skriva ett inlägg nu för jag vet ju inte när de slutar fungera igen.. :( Jag hoppas att jag kommer kunna slänga in några till inlägg ikväll :)

Lite senare kommer folk från Andreas släkt hit, eller jag vet inte deras kompisar kanske, har ingen koll :blush:
Men iaf de kommer bli roligt. Vi ska käka middag och ha de trevligt :) Vi skulle äta någon fläskfile eller nåt, fett gott! 

 Jag och Andreas var i stan idag, jag shoppade lite och vi köpte mina älskade energidrickor Så himla gott. Powerking är en favorit! :love:
Jag köpte lite kläder, skitfina. men tyvärr har jag typ inga pengar kvar :( fast får ju iofs mitt studiebidrag imorgon :D happyface!

Just nu ligyger en hund och sprattlar på min mage och vill jag ska klappa, fast jag redan gjort de i femtio elva timmar. Men den är så söt att man inte kan sluta klappa :) Jag ska lätt köpa en hund när jag flyttar, har alltid velat ha en liten hund.


Haha Andreas är skitsur för att hans data är keff, nej men för att internet dör så han ba, jag ska ladda ner ett spel. Jag ba jaha.. vilket? Han ba, ett spel man hade när man var liten hette typ abc och så var de en krullis som hängde i en damsugarslang. Jag ba, wtf har du spelat när du var liten..!? Vänta du menar Krakel Spektakel?
Han ba, ja.
Haha han hänger i en gardinslang annars :)
PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0