Hund eller katt..?

Jag har alltid velat ha en hund, de vill jag fortfarande, jag vet exakt vilken hund jag ska köpa :) De gäller bara att fixa godkännande från päronen, men vad får man för svar " Din kusin är allergisk " Men han komme rhit varannan julafton skojaru eller.. -.-
Jag ska skaffa iaf. Mem mamma kanske går med på att jag får skaffa katt, men de är inte lika kul, jag vill ju ha hund juuuu! :) Men ändå de är ju bätte än inget alls.
PUSSAR!


Jag ska ha en liten "Golden Retriever"
Pappa hade en sån som hette Rasmus, tyvärr var han tvungen att ge bort den.
sadface!


Ska jag ha en katt blir de en sån här!
haha så jävla fula att de är söta..
Måste skaffa ! HAHAH! :)
Siames




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0