jag vill hem och..

Sova! Jag har så tråkigt här, för nu ska vi ha svenska i tre timmar.. :( JAg vill inte, sen ska jag gå 1,5 km för att komma hem, eftersim de inte går några bussar! Jävla skit. Menmen, sudda sudda bort min sura min :D de kunde ju varit  värre ellerhur? hursomhelst så ska jag iaf träffa Andreas sen, vi ska hem till honom och mysa och kolla på Andra Avenyn och äta godis har jag bestämmt :D Gott va..!? Fast vi måste ju köpa godiset också hihi! Sen taggar vi nog till UG ikväll eller nått sen slaggar vi nog hos honom idag och hos mig imorgon. Hans hem känns som mitt, när jag säger hem menar jag till honom.. Kanske för vi är där hela tiden, jag har till och med kläder där.. ;)
Men nu ska jag fixa lite skriver sen! :)
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0