No good morning..

Jag och Andreas vaknade halv åtta ungefär, och gick hemifrån vid åtta ungefär. Vi gick till bussen och väntade några minuter.. Sen kom en kärring och sa att bussarna var inställda och att hon väntade på bil skjus. Så hon gav oss ett råd, att gå och ta tvärbanan.. Vi gick till Valla torg och de hade visst inte gått någon tvärbara på en halvtimme så vi fick stå där ett bra tag och vänta, kanske en kvart, men när tvärbane jävlen äntligen kommer så får jag inte plats för de var typ 2000 pers där så vi står och väntar på nästa. SEn efter en kvart typ kommer den äntligen. men nu sitter jag i skolan och kom på att jag inte kommer hem, de går ju fan inga bussar! Jag kommer inte hem.. jag får väl övernatta på skolan.
Jag är jävligt arg nu..! Vi hörs lite senare..
Hur kommer ni hem..!?
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0