NU:

Sitter jag i skolan och har matte, allt från vinklar till vinklar och lite mer vinklar, vad har jag gjort för att förtjäna de här.. :( De suger. Snart har vi iaf rast så de är lite chill, men sen har vi ju en och en halv timme till med att ränka vinklar, jag säger bara nej tack! Men eftersom man inte har nåt val så får jag väl se till att ränka lite då eftersom vi tydligen har matteprov på Fredag, hehe! Pinsamt att jag inte visste de, fast inte så konstigt eftersom min sär- lärare säger de idag, man ba tack så jävla mycket men nej jag gör de efter lovet, pallar inte på Fredag. HAn kan ju lixom inte säga två dagar innan.. Eller jo de är ju de han kan.. :(
I :love: Matte -.-
Men ska ut och chilla fett varmt här inne.. ;)
Gillar ni matte..!?
PUSSAR!



Kommentarer
Postat av: VIKTORIA

WHAT? för det 1a. HAR VI MATTEPROV PÅ FREDAG? HEJ IG PÅ MIG...!

för det 2.a jag HATAR matte

2011-02-09 @ 10:58:30
URL: http://vickelorian.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA

2011-02-09 @ 11:34:23
Postat av: VIKTORIA

Ja men verkligen, nu jävlar ska jag få den bästa betyget.. ig..

2011-02-09 @ 11:34:44
URL: http://vickelorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0