NU: Slutar vi!

Skönt! Ska skynda hem och fixa mig, hihi! Jag venne vad vi ska hitta på för kul men jag skiter i, bara jag får vara med han, min egen prins, haha mobbat.. Jag hinner aldrig till min buss som går 15:47 efetrsom jag slutar två minuter innan men nästa går 15:03 och jag pallar inte stå där en kvart så jag Carro och Vickelorian brukar alltid söla oss när vi ska ta den, eller ja vibrukar gå till ICA :$ Men aa de är ju gott så whatever :)
Men nu ska jag inte sitta här hela dagen, inte så kul om jag skulle missa den som går hel också.. hihi! Då skulle jag få stå där till kvart över fyra, och de kan du glömma, då går jag hem :D Nej men aa ska  gå nu vi hörs väl när jag har kommit hem :)
PUSSAR!


Jag och Vickelorian! ❤


Jag och Carro! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0