NU: Billys och Beck!

Hej, nu sitter jag och kollar på Beck och käkar lite Billy's. Snart ska jag åka och möta Antex, vid hans skola som vanligt, sen ska vi nog vara ute lite, om han vill hem direkt får han göra de själv, för jag har ingen lust att vara inne om jag säger så, jag har ju suttit inne hela dagen, vill gärna ha lite frisk luft :) Sen beror de lite på andra saker också.. men whatever, jag håller på att tråka sönder, jag har kollat film och allt sånt skit som man kan tänka sig, så just nu har jag bara lust att komma ut lite. Men jag tänker inte gå än, för då kommer jag få stå utanför han skola i en halvtimme  så nej tack! Så varmt är de inte. Jag har btw fått jätteont i min rygg.. Jag venne varför med de gör grymt ont.. :( Stackars mig.. ! Nej de är inte synd om mig men jag har ju alltid haft problem med min rygg. Eller alltså mina ben är olika långa så min rygg är lite sne eller hur man ska säga. Nu känne rjga att intresse klubben antecknat jävligt mycket. Så jag tror jag ska åter gå till de jag höll på med! :)
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0