På G..

Internet är fortfarande inte helt okej.. :( Man loggas in och ut. De är lite jobbigt faktiskt, att inte kunna använda sin dator när man vill. Men de är mest min dator som laggar, Andreas funkar bra, förutom när han ska spela. Så fort han sätter på ett spel så dör den. Stackars. Men hans internet fungerar iaf, till skillnad från mig :( Men de är väl för att jag använder trådlöst.

Vi ska snart ut i vardagsrummet och vara lite siociala med hans familj :) De spelar nåt spel och har kul medans vi sitter i Andreas rum så vi går väl ut dit snart skulle jag tro. Därimot tror jag inte att jag ska spela, de är inte riktigt min grej, hehe. Men man kan ju ändå sitta med och kolla på, då är man ju social iaf.

Efter de ska vi ner till centrum och handla mys inför kvällen :) HIHI! Nu har jag ju hämtat min dator också så att senare ikväll blir de väl mys och kolla film.. ;) Jag har ju laddat ner några nya men vet inte vilken jag vill se. Jag och Andreas började kolla på " Love and other drug " Men vi såg väl fem minuter innan vi somnade. I den filmen är ju en av mina favorit skådisar. Jake Gyllenhaal -->   han är så otroligt lik min bror när han spelar i filmen " The good girl" Kolla på den ;) grymt bra!

Nu ska jag väl inte sitta här och slöa när man kan ha de lite roligare ;) Men jag kanske slänger in ett inlägg lite senare.
PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0