Pinsamt värre..

Jag satt och kollade igenom minneskortet på min förra mobil igår och la över en del bilder, haha! De är verkligen inte okej. De fulaste jag skådat på länge iaf. Bilder från typ 7:an eller nåt, jag funderar på om jag ska lägga ut dem eller inte, de är fett pinsamt men aa, ingen skulle väl tycka de förutom jag x) Men iaf, sen hittade jag en del videoklipp som jag verkligen inte kommer lägga upp. Jag kan väl säga att jag och mina kompisar var lite udda..!? Haha nej men vi står och dansar och jag venne vad, haha pinsamt när jag tänker på de, usch! :)
Har ni gamla bilder och videor i er telefon..!? :)
PUSSAR!













Kommentarer
Postat av: Carro

fan va jobbigt asså, för man pallar ju inte plugga när man lagt det åt sidan en gång redan..



tror att det skulle kunna vara bra om APU är klar denna veckan faktiskt :/

<3

2011-02-09 @ 11:10:08
URL: http://carroarstrand.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA

Nej men verkligen haha. Jävla cp lärare...

2011-02-09 @ 11:42:30
URL: http://vickelorian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0