så jävla..

Uttråkad, jag har suttit här sen klockan tolv typ och inte gjort ett piss, jag väntar tills Andreas slutar om fucking två timmar! Sen ska vi hem till han, duscha fixa oss käka och sen tagga till mig. Sen går vi väl ut eller åker iväg eller nåt, sen blir de hem till mig och sova. Bara så skönt jag är super trött! :( Men jag kan ju inte dirket gå och slagga nu, för då kommer jag never ever kunna sova inatt! Men ska väl sitta och tråka lite mer. Just de jag har iaf fixat in låtar till min telefon så jag har lite bra musik att lyssna på när jag får ut, jag hatar att åka utan musik, jag känner mig helt tom!.. :( So thank you for the music!
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0