Sista inlägget för ikväll.

Hej! Som jag skrev förut så var jag och Andreas och handlade + gick en liten promenad med hans hund. De slutade med att vi kom hem med powerking .  Vi skulle köpt godis + lite annat med ingen av oss var speciellt sugna på de, men de är väl bra då är man lite nyttigare än planerat.

Nu sitter vi alla och kör bowling, haha. Jag äger, fast ne. Men ändå de är skitkul, jag vill ha de hemma :(
jag börjar däremot bli trött eller jag känner mig kanska seg så jag ska väl snart börja röra mig till sängen och ska sova som en stock hela natten.

Jag har inga planer för imorgon så vi får se då var vi hittar på. jag tror jag ska vara hemma mest och chilla hela dagen. Jag är ju trött nu och jag har jobbat hela veckan typ så de känns som att en dag hemma skulle vara skönt. Då har jag ju mycket mer tid att blogga också ;)
Men vi hörs imorgon för kommer nog inte skriva mer ikväll eftersom jag är så himla trött.
PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0