Somnade - Vaknade nu

Jag somnade ett tag vid middagstid eller nåt sen vaknade man nu, ehm say what? Eller jag har vaknat lite till och från hela kvällen. Nu blev jag iaf super pigg :) Fast å andra sidan kanske de inte är så bra att vakna klockan halv ett på natten och vara super pigg..? ;) Efter som jag antagligen somnar om nån timme igen så blir de nog inte skola imorgon, jag tror jag är hemma och vilar upp mig riktigt ordentlig och går till min skola på fredag istället :) De är väl ändå bättre att vara hemma en dag för mycket än att vara hemma en dag för lite, right..? ;) Nu ska jag väl läsa en riktigt tråkig bok så kanske jag somnar? Eller nej jag pallar inte hämta boken den ligger för långt bort hehe, jag kollar väl lite film istället.. ;) Lat som jag är!
Men sov gott alla små sötisar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0