Sorry jag somna..

Förlåt att jag inte uppdaterade mer igår, men jag och Andreas låg och kollade film och så, och jag pallade verkligen inte resa mig för att hämta datorn och skriva ett blogg inlägg!.. sry guys! :(
Nu sitter jag iaf i skolan och väntar på att mina sötisar till kompisar ska komma, för jag sitter här och känner mig ensam, vafan skulle jag göra ifall alla dem var sjuka, ehm jag skulle lätt gå hem.. hehe! :P
Men nu kommer de väl snart, i guess! Vi har MP ( mediaproduktion ) och vi håller på med att göra en film. De går väl sådär, jag pallar inte, jag vill hem och sova..:(! skönt att man slutar tolv iaf. Men ska fixa lite stuffs!
Jag skriver senare!
Vad gjorde du igår..? :)
PUSSAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0