Vad jag gjort idag.

De börjar med att jag vaknar klockan tjugo över nio ungefär, då väcker jag Älsklingen och vi går upp och äter en riktigt god frukost. Vi äter i kanske tio minuter innan vi börjar packa för att gå och åak skridskor med hans familj :) Jag hade dock mina UGGS och jacka så de blev lite kallt, medans Andreas hade mössa, vantar, halsduk, femtio tröjor och jag vet inte vad. Med de är bara bra att han klär på sig så mycker så han slipper bli mer förkyld än vad han redan är. 

Klockan blir halv elva, jag och Andreas är klara att ge oss av, men de andra är inte klara än på ett tag, så då tar vi med oss Leeloo, deras hund och går ut. Vi gick några varv runt huset och väntade men efter en kvart gick vi in och kollade hur långt de hade kommit, samt hämtade mina vantar  eftersom jag frös så förbannat. Efter de gick vi ut igen och den här gången följde Amanda med och vi gick till några andra som också skulle följa med, för att se hur långt de hade kommit. 

Sen gick vi utanför och kastade lite snöboll, jag Andreas och Amanda. Sen gick vi in och köpte en dricka  och när vi kom tillbaka så var alla andra utanför och väntade så då började vi knata till isbanan. Amanda gick emellan mig och Andreas och höll oss i varsin hand. Haha så söt :) Sen när vi kom fram åkte vi runt lite sen fikade vi  , sen drog jag och andreas hem medans de andra stannade kvar, jag frös de var därför!!.. :(

Sen beställde vi pizza och nu sitter vi här. De är väl allt som har hänt idag skulle jag tro :)
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0