Andreas place..

Ja idag kom jag somsagt hem vid typ 2 eller något sånt och sen kom Andreas och Roxy hem till mig och vi åkte till teater.. och kom 10 minuter sent hehe ;) Sen satt han utanför och väntade på oss i nästan 2 timmar, fett gulligt av honom! Visst..? :) Efter de åkte vi till T-centralen och gick till Åhlens och H&M. Haha Roxy köpte mascara :)
Sen gick vi till lidl och köpte energi dricka hihi! Sen tog jag och Andreas bussen hem till han och nu sitter vi här, vi ska snart se Jönsson-ligan :D
Jag tror aldrig jag har skrattat så mycket i mitt liv som jag gjorde idag, vi hade grymt jävla kul och höll på att garva ihjäl oss när vi skulle handla en macka på Coop av en gammal tant som inte fattade ett piss..
Kolla Roxy la upp mackan vi skulle köpa plus sin halsduk sen Roxy bara "jag hittade den i frysdisken vid lasagne" tanten ba "jaha okej" sen tog hon den :p haha! jag och Andreas dog av garv.
Jag fick gå in igen och hämta den :)
De var väl i stort sett de som hände idag :)
PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0