Andreas place..again :)

Hej, nu är jag hos Andreas, igen. De är mycket mer nice att vara här än hemma hos oss, för här har vi ju en söt liten vovve..;) Nej men de är mycket lugnare och så här än hemma hos mig. Idag kom han hem till mig vid typ 6 eller nåt och vi satt vid datorn ett tag innan vi bestämde oss för att gå ner till ungdomsgården och chilla ett tag :) Vi stannade väl en halvtimme eller nåt vi drog väl runt halv nio skulle jag tippa på. Då tog vi bussen till Gullmars och därifrån åkte vi till donken och käkade lite middag. Sen drog vi vidare till Andreas och nu sitter vi här, jag låg nyss och klappade hunden men den dissa mig och sprang iväg ;( Jag tror nog vi ska checka någon film eller nåt snart för ingen av oss gör något speciellt direkt. Vi sitter bara vid datorn och chillar. Jag ska vara lite social med han nu så jag skriver senare eller imorgon, de får vi se. Men ifall jag inte skriver mer idag så godnatt :)
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0