förlåt

Jag har fuckat up allt totalt, jag är så ledsen. Ett förlåt kommer inte göra saken bättre, jag mår dåligt som fan och de har jag sagt till dig. Jag vet inte vad jag ska göra. Att se dig besviken gjorde jävligt ont, jag kunde inte hålla mina tårar inte, att såra den man älskar över allt annat var de jobbigaste som jag har varit med om, de kan jag säga.
Jag strulade till de ordentligt.
Du vet jag älskar dig och de var inte min mening att såra dig, jag ville inte du skulle bli besviken, verkligen inte.
Jag skulle aldrig aldrig aldrig aldrig kunna göra så mot dig.
Jag skulle kunna skriva en roman om hur ledsen jag är, till dig, men vad skulle de hjälpa?
Jag älskar dig så jävla mycket att jag inte skulle kunna förklara med 100 romaner vad jag känner för dig, för de kan inte beskrivas med ord.
Jag kommer alltid att älska dig, mitt hjärta kommer bulta för dig i evigheternas evighet, även om jag inte kommer finnas i ditt så har du en plats i mitt hjärta där du alltid kommer finnas.
Varför ska de bli såhär? jag kan inte tänka på något annat än dig, jag måste få träffa dig igen så jag kan säga hur ledsen jag är.
Mitt hjärta kommer på riktigt att gå i bitar, tyck att jag överdriver men de här är fan de jobbigaste som jag varit med om de kan jag lova.
Jag skulle kunna skapa en till ocean med tårarna som rinner från mitt öga och ner för mina kinder, varje tår skulle beskriva hur mycket jag älskar dig.
När jag är med dig känns de som tiden stannar och jag har så jävla roligt och dagarna är underbara.
Jag kommer alltid finnas för dig älskling.
Jag älskar dig!





Kommentarer
Postat av: Linnea Björnbär

Gullig text, vet precis vad du pratar om. :>

2011-01-20 @ 13:58:17
URL: http://iqbrist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0