första bästa plan..

Skulle inte ni vilja bort från kylan. Sätta er på ett plan och åka till ett annat land? :)
De skulle iaf jag vilja, tänk er att lägga er vid sandstranden och steeeekkka! Komma hem brun och fin.. ;)
Skulle iaf inte jag tacka nej till.
Jag var ju i Spanien förra året, de saknar jag grymt mycket. när jag låg vid poolen vi vårt hur och solade varje dag.
Sen åkte vi på marknader och gick ut på fina restauranger på kvällarna, de är ingenting som jag skulle tacka nej till. Särskilt inte nu i den här kylan, de är så himla kallt, och kallare ska de tydligen bli.. :(
nej tack, jag vill verkligen inte, varför kan de inte vara sommar året runt för?
Vart skulle ni vilja resa? :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

TURKIET-ALANYA

för det är billigt där :D! PUSS

2011-01-19 @ 14:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0