Godmorgon!

Nu har vi precis vaknat och jag ligger fortfarande i sängen och bloggar.. ;) Medans Andreas gick upp till sin datoroch fixade något. Vi är verkligen sociala med varandra! :) Igår hände de inte så mycket här faktiskt kvällen slutade med att jag tryckte i mig två alvedon och var med och spelade Kinect. De är typ som Wii bara att man inte använder kontroller utan att man använder kroppen istället. De var ruggit kul och jag utklassade Andreas på bowling.. ;)
Efter min fina seger gick vi ut med vovven en promenad och köpte Redbull såklart sen gick vi tillbaka hem och in på Andreas rum och kollade på den nyaste och sista Beck " Levande begravd "
Den var läskig.. Jag vågade inte kolla på vissa scener.. :( men fortfarande, de var en av de bästa Beck filmerna så jag rekommenderar den lätt! :)
De var väl i stort sätt de som hände igår.
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0