Godmorgon alla..

Jag har precis gått upp och käkat lite, fast jag är aldrig hungrig på morgonen men jag fick i mig en halv macka och lite juice. Jag brukar aldrig äta frukost när inte mina päron är hemma, men idag jobbade ingen av dem så jag var så illa tvungen att äta något. Man får väl hoppas att de blir god lunch i skolan idag iaf.
Sen har vi idrott, jag vet inte vad vi ska göra, flertalet säger att vi ska åka skridskor men då taggar jag de kan jag säga för jag har inga skridskor och ändå om jag hade de är de fan de värsta jag vet, jag åker hellre hem och bloggar..;)
Senare är de ju teater och älsklingen har lovat att följa med mig och Roxy! haha stackarn..:( men han sa ju "jag gör allt för dig " haha vad gulligt :) Nej men helt seriöst så tror jag faktiskt han kommer följa med, jag var lite tveksam i början men jag tror jag lyckades övertala honom :)
Ska sminka mig och fixa nu så jag skriver senare..;)
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0