grymt irri..

Jag han inte lägga ut musik från youtube på min blogg, de har nog blivit något fel så ni får klara er utan mina bra låtar..:( that's life. Nu har jag ätit lite och kollat klart på Beck - Advokaten. Den var helt okej bra. Jag har typ blivit beroende av Beck, jag tycker de är spännande och ett bra tidsfördriv ifall man inte har något att göra, utan bara sitter hemma. Fast eftersom jag är lite töntig så tycker ja de akn vara läskigt ibland då är de bra att ha sin pojkvän nära..;) Jag ska strax gå och möta upp honom, han jobbar kvar i skolan fortfarande och slutar som vanligt klockan 4, åh fett segt. Men ska ta och fixa de sista och börja röra mig ditåt :)
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0