har ni kännt..

Den känslan när man har 2 alternativ att välja mellan, fast man kan bara välja en, och på så sett såra den andra?
Jobbig känsla tycker ja, när man vet att man måste såra en person för man ska göra något annat. De är exakt så som jag känner just nu. Jag vill båda, och båda betyder otroligt mycket för mig, men jag kan bara välja en och de har jag gjort. De var jobbigt men jag måste börja umgås lite med mina vänner, de vet jag, jag vet varför också jag behöver inte bli påmind. Men de betyder inte att jag bara kommer umgås med mina vänner men jag måste faktiskt träffa dem, jag saknar ju dom :(
På lördag ska jag iväg till min kompis och umgås lite med mina fantastiska vänner, kommer bli mycket nice..;)
Nu ska jag fixa i ordning mig, hehe jag har fortfarande inte gjorde de, jag har ledat här och kolalt på film istället, mitt nya smeknamn borde bli latmask eller nåt, men de där va ju lite intresseklubben antecknar.
Min Pappa och bror ska iväg och kasta dart lite senare, men första jag jag och Martin och Älskling käka pizza..;)
Sen drar de och vi får vara ensamma utan alla som stör och irriterar 24/7. De kommer hem 11 eller nåt så vi får vara ensamma ett bra tag iaf, grymt skönt! :) Jag hoppas att de vinner. Man får ju hoppas på de bästa såklart.
jag har ingen aning om vilka de ska möta men jag hoppas de är ett amatörlag så vi vinner :D
Fast nej vad elakt, jag hoppas båda vinner! Jag ska fixeli trixa nu så skriver senare.
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0