Hemma

Ja som rubriken säger så är jag hemma, Jag åkte väl ifrån älsklingen för en timme sen eller något, jag minns inte riktigt. De var roligt att få vara hemma hos honom för en gångs skull. Annars är vi ju alltid hos min mamma eller hos min pappa. Han hem va fint, jag saknar de faktiskt, mycket finare än mitt iaf..:(
Jag har duschat och fixat lite. Jag håller på att städa, plugga och hitta kläder tills ikväll samtidigt som jag bloggar är inne på facebook och lyssnar på spotify, kanske ska göra en sak i taget..;)
Men jag har ett problem jag hittade en tröja som jag ska ha, men jag hittar inte mina tights de är faktiskt ett litet problem för jag har gärna inte jeans till den. Men jaja vad ska man göra åt saken, de finns inte så himla många alternativ.. Jag måste käka lite också, de blir nog nudlar eller frukt eller kanske en bit macka, jag är inte så hungrig för åt en macka tills frukost hos älskling..:)
Fast ska gå och fixa klart mina projekt så jag lovar att jag skriver snart igen.. ;)
PUSSAR!


Älsklingens lilla chiuaua! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0