jag hitta några sköna..

grupper på facebook. Jag sitter och läser dem nu, jag garvar så grymt skumma, fast de är ju de som gör de roliga..;) Jag såg först att jag hade gått med i 20 sen fortsatte jag läsa och såg att de stod typ " Steffie har gått med de här grupperna och 285 andra. Asså vad har jag gjort på facebook egentligen..!? Vadå typ 300 stycken. Men i alla fall här är några som jag tyckte var ganska sköna! :)
PUSSAR!

Friends are like potatoes... If you eat them, they die.
vad söt du är! nej du är söt, nej du är! KÄFTEN ni e lika fula båda två!
i hate when you look in your closet for clothes and find narnia instead
Jag: mamma, du vet att jag älskar dig va ? Mamma : Vad vill du ha ?
"Please?" "No." "Please?" "No." "Please?" "Sure." "Really?'' ''No.'''

Grön gubbe betyder gå, röd gubbe betyder SPRING!
"Jag är trött" "Gå och lägg dig" "Nej jag orkar inte"
Jag pratar inte snabbt. Du hör långsamt
HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ok im done , no wait AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
"eey var är du?" idiot du ringde hem till mig, vart fan troru att jag är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0