Jag saknar min bästavän

Min bästavän träffade jag första gången när jag var 8? Hon flyttade in i samma hus som jag bodde i fast hon på 5:an och jag på 1:an, hon började i min parallell klass men vi umgicks varje dag efter skolan typ :)
Vi blev bästa vänner samma dag som hon flyttade hit från Norge.
Vi umgås inte så mycket längre tyvärr eftersom hon började ett gymnasium som inte låg nära mitt, men whatever vi kommer alltid vara vänner, ifall jag får bestämma.
Hon är snäll och världens bästa.
Jag tror vi har delat typ 1000 "bästavänner" halsband när vi va mindre, jag har hittat jättemånga, haahha!
I love you best friend.


hahahhaha de här bilderna va längeeeee sen!
AHAHHAHAHAHA fan vad ful bild egentligen men whatever.
love ya best friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0