jag ska aldrig mer dygna när de är skola..

Nej de är verkligen ett råd till er alla. Igår var ju uppe jätte länge, eller för att förklara de tydligare, jag gick inte och la mig.
Jag ångrar de ganska mycket nu, eftersom jag ligger på min dator och sover + jag ser förjävlig ut.
Jag gick i ett par mjukis byxor, skitful, katastrof.
Jag är så grymt jävla trött att jag inte ens kan tänka, tacka gud för att jag slutar 12!
Då ska jag hem och sova tills älskling slutar. Sen ska vi köpa hem pizza..;)
mm fett gott.
Vi sitter och ska göra ett radioprogram på media grejen, kommer bli pinsamt att åka och intervjua folk, h3h3.
Plus min röst låter som en struts på inspelningar. skit snyggt, verkligen :(
Jag vet inte vem jag ska intervjua, de ska vara en person folk känner till inom ämnet Nöje.
Har ni något förslag..? :)
PUSSAR!
Så här känner jag mig.. :( ful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0