Matematik

Kom nyss hem, åt lite och nu började jag med Matten.
trianglar och krångel, kunde inte varit lättare och inte behöva räkna alls, kunde inte allt bara var inprogrammerat i vårat huvud när vi föds, då skulle vi ju slippa skolan.. ;)
Men nu är de ju inte så, därför att de bara att fortsätta räkna och låtsas att man fattar..
Sen måste jag ju fixa i ordning mig och allt. Ganska mycket pyssel faktiskt, men jag ska försöka skynda mig!
Jag har börjar äta mycket frukt förresten, istället för godis, eller nej inte istället men också! :)
Varför äter man inte fruksallad istället för en skål godis, de är ju mycket nyttigare, plus att  de är grymt gott ju :o
Jag ska börja göra de.
Sen kan man ju dricka juice istället för läsk! Jag hittade en super god förut med många frukter i.. ;) gott!
Haha vad har hänt med mig ? who knows ;)
Men ska fortsätta plugga så upptaterar senare sötisar! :)
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0