Nöjes intervju!

I skolan är vi uppdelade i grupper där alla ska intervjua en person inom ämnet Nöje.
Carro ska skriva och kryssningar, ganska roligt faktiskt. Jag undrar vem hon ska intervjua, säker "Färjan Håkan"
haha..;)
Viktoria ska skriva om resor typ, plus att hon ska åka till Turkiet med sin kille snart, lycko unge du är! :)
Den ända resan som jag gör är när jag tar bussen till och från skolan, men jaja de är väl upplevelser de också. För någon dag sedan kom de fram en tant som börja diskutera blommor med mig. Jag lärde mig faktiskt lite. Så bussar behöver faktiskt alltid inte vara så tråkiga, de gäller bara att man är på rätt plats vid rätt tillfälle.. ;)
Jag ska iaf skiva inom ämnet Dans. Vem kan jag intervjua då? Någon som har ett förslag? :)
Jag har tänkt på Sean Banan ( ja han dansar ) Och Tony Irvning. Men jag vet inte riktigt, skulle nog vara roligast att intervjua Sean Banan.
Han är ju rolig och allt så de är väl bra. Jag sitter fortfarande och skrattar åt " Sean Banan besöker bondgård " Kolla på den om du har tråkigt.
PUSSAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0