Segt

Jag ligger i sängen och har kollar på massor av filmer, de börjar bli segt och bara ligga här och egentligen inte göra någonting, men jag har inget bättre för mig. Jag såg nyss en Beck de var rätt bra som alla andra typ, fast IQ som jag är glömde jag var filmen hette :) I alla fall imorgon är de skola igen och jag pallar verkligen inte, vi kommer sitta hela dagen i skolan och leta efter en person som vi han intervjua.. dvs 6 timmar :( de är verkligen irriterande. Jag vill inte åka och intervjua någon random person för att fråga om kryssningar, ingen bryr sig i alla fall. Men jag ska inte gnälla de finns jobbigare saker att göra i skolan.
Ska gå och äta något :)
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0