sötis

jag vaknade vid halv 8 gick upp klädde på mig och så där.. Andreas låg typ och sov i evigheter så gulligt..;) så jag gick därifrån vid 8 och kom till skolan vid ungefär halv 9 :) Nu sitter jag och Carro i korridoren och pluggar lite matte, och bloggar såklart ;)
Jag är ganska pigg, väldigt konstigt eftersom jag inte har sovit särskilt mycket. Jag hade jätte ont i mitt huvud igår plus de kändes som jag hade 100 grader feber, inte okej! Jag vill inte bli sjuk ju :( min mamma är sjuk så jag ska bo hos Andreas så ofta jag kan under den veckan, annars kommer jag jag smittad, helt säkert och de kan jag inte, för du kommer jag ju inte kunna blogga :(
jag hoppas verkligen att jag lyckas hålla mig undan förkylningen, eller i mammas fall, influensan. Jag ska iaf träffa Andreas senare idag inte direkt efter skolan men typ vid 6 kanske, för jag tror han ska klippa sig imorgon, hihi! Jag får inte klippa för kort bara. Lagom är bäst..;)
Jag skriver senare för har fortfarande lite ont i mitt huvud.
PUSSAR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0