ungefär så

Jag och carro gick ut från klassrummet och satte oss.. längre bort.
Vi håller på och fixar lite med våra datorer, jag fixade en bild på mig och Älsklingen.
Hahah jag har verkligen roligt.. :P
Snart slutar vi, skönt. Jag ska försöka matcha in en buss också så jag slipper vänta i en kvart ( vilket har hänt ett par gånger )
Då är de inte kul mendsnö kan jag säga, när man sitter och fryser i busskuren, men väldigt gott med en kopp varm choklad när man kommer in.. ;)
Sen blir de plugg också, Matte. Jag har prov nästa vecka. Omprov :$ vilket hela klassen fick med iaf.
Ekvationer.. ehm de är inte min starka sida om jag säger så. Jag gillar ( de var väl att ta i ) men tycker bättre om Geometri, eftersom jag tycker de är lätt så blir de ju automatiskt roligare också.
Btw här är bilden jag gjorde nyss, grymt vacker! ellerhur?.. ;)

Kommentarer
Postat av: Saga

Tack detsamma! :) <3

2011-01-19 @ 16:15:59
URL: http://sagablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0