Wait for the moment

Jag kom nyss hem vi åkte skridskor i kungsträdgården, haha men klassen alltså..;)
De var väl lagom kul, för jag åkte ju jättemycket också, hehe :$
men jaja de spelar väl ingen roll. Jag är jätte trött men jag tänker inte sova för jag pallar inte gå till mig säng.. finns de någon latare..? ;) Men jag måste snart ut i köket för att göra mig någonting att äta, jag är hungrig. Väldigt ovanligt ;) Blir väl en frukt eller grönsak eller nått annat gott. Imorgon har jag mitt omprov på matten och jag hoppas de kommer gå bra, håll en tumme för mig? :)
Älsklingen slutar 4 så ska möta upp han då sen ska vi hit och vänta på att Roxana kommer :)
Nu ska jag kolla en film men jag har fortfarande ingen bra som jag inte har sett :( hjälp!
Säg en bra film? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0