Skolan!

Vi har Engelska jag och Carro vill bara dra! De är så sjukt tråkigt här så jag venne vad. Men vi slutar fyra tyvärr, så de är ett bra tag kvar. Andreas var kvar hos mig när jag drog. Jag åkte ju vid åtta och hans började tio eller elva så han tyckte de var irri att gå så tidigt så han kanske fortfarande ligger och latar sig i min soffa medans jag är i skolan.. :( Jag vill också hem :(
Idag ska jag fixa Wilmas design till hennes blogg, hoppas de går bra, mitt ps suger så de kan bli lite problem, men jag har ju lovat så de är ju bara att göra de bästa av situationen :)
PUSSAR!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjenare, vad händer? :P

2011-03-08 @ 10:52:02
URL: http://styleformen.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0